
Знято з виробництва!!! 1,5кВт/3000 об/хв, фланець, 13AA-90S-2-В5. Електродвигун асинхронний Lammers
- Немає в наявності
Ціну уточнюйте
- +380 (63) 498-16-48
Увага!!!
Електродвигуни Lammers серії 13АА/13ВА з ефективністю IE2 зняті з виробництва у зв'язку з набуттям чинності європейської норми ЄС № 2019/1781, що регулює вимоги ефективності з 01.07.2023 року, згідно з якою загальнопромислові трифазні індукційні мотори повинні відповідати:
IE2 - 0,12кВт - 0,75кВт (2р = 2 ... 8)
IE3 - 0,75кВт - 1000кВт (2р = 2 ... 8)
IE4 - 75кВт - 1000кВт (2р=2...6)
У зв'язку з цим починається продаж двигунів Lammers серії 15АА/15ВА підвищеної ефективності (IE3) та серії 17АА/17ВА преміум ефективності (IE4)!
Загальна інформація.
Даний каталог стосується трифазних асинхронних двигунів з КЗ ротором:
- серії 13AA (алюмінієвий корпус) з механічними розмірами 56÷132.
- серії 13BA (чавунний корпус) з механічними розмірами 160÷355.
Із закритим виконанням (IP55), повітряне охолодження (IC411).
Клемна коробка розташована стандартно вгорі корпусу з можливістю обертання 4×90°. Пристосований для роботи 380В (зірка) і 220В (трикутник).
Норми.
Двигуни виконані згідно з нормами PN-EN 60034-1, IEC34-1/9, PN-IEC72-1, IEC85, DIN 57530/VDE 0530, а також з нормами, пов'язаними з ними і рівнозначними:
Ступінь захисту: IP55, wg PN-IEC 34-5.
Система охолодження: IC411, wg PN-IEC 34-6.
Механічне виконання: B3; B35; B5; B14, V1, wg PN-IEC 34-7.
Клас ізоляції: F.
Температурна модель двигуна: клас B.
Температура навколишнього середовища: -20...+40˚C.
Висота установки: ≤1000 м.
Напруга і частота.
У базовій версії двигуни можуть підключатися до наступних живлень напруги:
380÷420В для частоти 50Гц.
420÷480В для частоти 60Гц.
Двигуни потужністю до 2,2кВт з'єднуються в зірку (Y), двигуни потужністю вище 2,2кВт - в трикутник (Δ).
Під замовлення можуть поставлятися і двигуни на інші номінальні напруги до 690В. Номінальна напруга і частота вказана на табличці біля кожного двигуна. Під час підключення двигуна при вказаному значенні напруги і частоти виступає наступна залежність щодо номінальної потужності P:
380÷420В; 50Гц; P=100%.
420÷480В; 60Гц; P=120%.
Обмотка.
Обмотка статора виготовлена з високоякісних обмотувальних проводів і ізоляційних матеріалів класу F. Двигун виготовлений з урахуванням приросту температури, що відповідає класу B (при температурі навколишнього середовища 40°С можливий приріст робочої температури 80°С). Це дає можливість спільної роботи з частотними перетворювачами і використння їх у всіх кліматичних сферах. Намотування ротора виконане у вигляді білячого колеса, вилитого з алюмінію. Для забезпечення захисту двигунів з розмірами 160-355 від значного перегріву, застосовані термісторні датчики температури PTC з номінальною температурою використання TNF=150°C (по 1шт. в фазі). Характеристика датчиків PTC відповідає нормі IEC 34.11-2. Спільно з датчиками можуть використовуватися: резистивне реле з характеристикою А чи термісторний вхід перетворювачів частоти і пристроїв плавного пуску.
Балансування.
Ротори двигунів балансуються динамічно з половинкою шпонки в приводній канавці вала.
Ступінь балансування відповідає міжнародній нормі IEC 34-14: 1982, клас N.
Підшипники.
Двигуни в стандартному виконанні мають кулькові підшипники високої якості фірм SKF, FAG l або NSK. У двигунах з механічними розмірами 56÷160 використовуються закриті підшипники, наповнені мастилом, які не потребують додавання мастила. Для механічних розмірів ≥180 застосовуються стандартні кулькові підшипники відкритого типу разом з системою додавання мастила, з можливістю поповнення мастила під час роботи. За бажанням, двигуни з розмірами ≥250 можуть бути встановлені в спеціально зміцнені кріплення Nuxxx, змонтовані на боці приводу.Основні | |
---|---|
Виробник | Clemens Lammers |
Країна виробник | Німеччина |
Тип двигуна | Асинхронні |
Користувальницькі характеристики | |
матеріал виготовлення | алюміній |
потужність | 1.5 квт |
обороти | 3000 об/хв |
спосіб кріплення | фланець |
- Ціна: Ціну уточнюйте