Кошик
9 відгуків
Підтримуємо наших Захисників і віримо в нашу Перемогу!Новини!
Нет продажЗнято з виробництва!!! 18,5 кВт/1000 об/хв, фланець, 13ВА-200L-6-В5. Електродвигун асинхронний Lammers
влево
  • Знято з виробництва!!! 18,5 кВт/1000 об/хв, фланець, 13ВА-200L-6-В5. Електродвигун асинхронний Lammers, фото 2
  • Знято з виробництва!!! 18,5 кВт/1000 об/хв, фланець, 13ВА-200L-6-В5. Електродвигун асинхронний Lammers, фото 3
вправо

Знято з виробництва!!! 18,5 кВт/1000 об/хв, фланець, 13ВА-200L-6-В5. Електродвигун асинхронний Lammers

  • Немає в наявності

Ціну уточнюйте

+380 (67) 498-16-48
Viber
  • +380 (63) 498-16-48
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Знято з виробництва!!! 18,5 кВт/1000 об/хв, фланець, 13ВА-200L-6-В5. Електродвигун асинхронний LammersЗнято з виробництва!!! 18,5 кВт/1000 об/хв, фланець, 13ВА-200L-6-В5. Електродвигун асинхронний Lammers
Ціну уточнюйте
Немає в наявності
+380 (67) 498-16-48
Viber
  • +380 (63) 498-16-48
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Увага!!!

Електродвигуни Lammers серії 13АА/13ВА з ефективністю IE2 зняті з виробництва у зв'язку з набуттям чинності європейської норми ЄС № 2019/1781, що регулює вимоги ефективності з 01.07.2023 року, згідно з якою загальнопромислові трифазні індукційні мотори повинні відповідати:

IE2 - 0,12кВт - 0,75кВт (2р = 2 ... 8)

IE3 - 0,75кВт - 1000кВт (2р = 2 ... 8)

IE4 - 75кВт - 1000кВт (2р=2...6)

У зв'язку з цим починається продаж двигунів Lammers серії 15АА/15ВА підвищеної ефективності (IE3) та серії 17АА/17ВА преміум ефективності (IE4)!

Загальна інформація.

Даний каталог стосується трифазних асинхронних двигунів з КЗ ротором:

- серії 13AA (алюмінієвий корпус) з механічними розмірами 56÷132.

- серії 13BA (чавунний корпус) з механічними розмірами 160÷355.

Із закритим виконанням (IP55), повітряне охолодження (IC411).

Клемна коробка розташована стандартно вгорі корпусу з можливістю обертання 4×90°. Пристосований для роботи 380В (зірка) і 220В (трикутник).

Норми.

Двигуни виконані згідно з нормами PN-EN 60034-1, IEC34-1/9, PN-IEC72-1, IEC85, DIN 57530/VDE 0530, а також з нормами, пов'язаними з ними і рівнозначними:

Ступінь захисту: IP55, wg PN-IEC 34-5.

Система охолодження: IC411, wg PN-IEC 34-6.

Механічне виконання: B3; B35; B5; B14, V1, wg PN-IEC 34-7.

Клас ізоляції: F.

Температурна модель двигуна: клас B.

Температура навколишнього середовища: -20...+40˚C.

Висота установки: ≤1000 м.

Напруга і частота.

У базовій версії двигуни можуть підключатися до наступних живлень напруги:

380÷420В для частоти 50Гц.

420÷480В для частоти 60Гц.

Двигуни потужністю до 2,2кВт з'єднуються в зірку (Y), двигуни потужністю вище 2,2кВт - в трикутник (Δ).

Під замовлення можуть поставлятися і двигуни на інші номінальні напруги до 690В. Номінальна напруга і частота вказана на табличці біля кожного двигуна. Під час  підключення двигуна при вказаному значенні напруги і частоти виступає наступна залежність щодо номінальної потужності P:

380÷420В; 50Гц; P=100%.

420÷480В; 60Гц; P=120%.

Обмотка.

Обмотка статора виготовлена з високоякісних обмотувальних проводів і ізоляційних матеріалів класу F. Двигун виготовлений з урахуванням приросту температури, що відповідає класу B (при температурі навколишнього середовища 40°С можливий приріст робочої температури 80°С). Це дає можливість спільної роботи з частотними перетворювачами і використння їх у всіх кліматичних сферах. Намотування ротора виконане у вигляді білячого колеса, вилитого з алюмінію. Для забезпечення захисту двигунів з розмірами 160-355 від значного перегріву, застосовані термісторні датчики температури PTC з номінальною температурою використання TNF=150°C (по 1шт. в фазі). Характеристика датчиків PTC відповідає нормі IEC 34.11-2. Спільно з датчиками можуть використовуватися: резистивне реле з характеристикою А чи термісторний вхід перетворювачів частоти і пристроїв плавного пуску.

Балансування.

Ротори двигунів балансуються динамічно з половинкою шпонки в приводній канавці вала.

Ступінь балансування відповідає міжнародній нормі IEC 34-14: 1982, клас N.

Підшипники.

Двигуни в стандартному виконанні мають кулькові підшипники високої якості фірм SKF, FAG l або NSK. У двигунах з механічними розмірами 56÷160 використовуються закриті підшипники, наповнені мастилом, які не потребують додавання мастила. Для механічних розмірів  ≥180 застосовуються стандартні кулькові підшипники відкритого типу разом з системою додавання мастила, з можливістю поповнення мастила під час роботи. За бажанням, двигуни з розмірами  ≥250 можуть бути встановлені в спеціально зміцнені кріплення Nuxxx, змонтовані на боці приводу.
Основні
Виробник Clemens Lammers
Країна виробникНімеччина
Тип двигуна Асинхронні
Користувальницькі характеристики
матеріал виготовленнячавун
потужність18.5 квт
обороти1000 об/хв
спосіб кріпленняфланець
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner