9,2кВт/3000об/хв, лапи. 15AA-132M-2-В3, ефективність IE3. Асинхронний електродвигун Lammers.
- Під замовлення
- Оптом і в роздріб
52 697 ₴
Показати оптові ціни9,2кВт/3000об/хв, лапи. 15AA-132M-2-В3, ефективність IE3. Асинхронний електродвигун Lammers.
Загальна інформація.
Німецькі трифазні асинхронні електродвигуни з короткозамкненим ротором Lammers:
Ефективність IE3.
Серія 15AA (алюмінієвий корпус) із механічними розмірами 80÷160.
Серія 15BA (чавунний корпус) із механічними розмірами 160÷355.
З закритим виконанням (IP55), повітряне охолодження (IC411).
Клемна коробка розташована стандартно зверху корпусу з можливістю обертання 4×90°.
Пристосований для роботи 380В (зірка) та 220В (трикутник).
Норми.
Двигуни виконані згідно з нормами PN-EN 60034-1, IEC34-1/9, PN-IEC72-1, IEC85, DIN 57530/VDE 0530, а також з нормами, пов'язаними з ними та рівнозначними:
Ступінь захисту: IP55, wg PN-IEC 34-5.
Система охолодження: IC411, PN-IEC 34-6.
Механічне виконання: B3; B35; B5; B14, V1, wg PN-IEC 34-7.
Клас ізоляції: F.
Температурна модель двигуна: клас B.
Температура навколишнього середовища: -20…+40˚C.
Висота установки: ≤1000 м-коду.
Напруга та частота.
У базовій версії двигуни можуть підключатися на наступні напруги живлення:
380÷420В для частоти 50Гц.
420÷480В для частоти 60Гц.
Двигуни потужністю до 2,2кВт з'єднуються в зірку (Y), двигуни потужністю вище 2,2кВт – в трикутник (Δ).
Під замовлення можуть поставлятися двигуни на інші номінальні напруги до 690В. Номінальна напруга та частота вказана на табличці у кожного двигуна. При підключенні двигуна при зазначеному значенні напруги та частоти виступає наступна залежність до номінальної потужності P:
380÷420V; 50Hz; P = 100%.
420÷480V; 60Hz; P = 120%.
Обмотка.
Обмотка статора виготовлена з високоякісних обмотувальних проводів та ізоляційних матеріалів класу F. Двигун виготовлений з урахуванням приросту температури, що відповідає класу B (при температурі навколишнього середовища 40°С можливий приріст робочої температури 80°С). Це дає можливість спільної роботи з частотними перетворювачами та використання у всіх кліматичних сферах. Намотування ротора виконано у вигляді білячого колеса, вилитого з алюмінію.
Для забезпечення захисту двигунів з розмірами 160мм-355мм від значного перегріву, застосовані термісторні датчики PTC температури з номінальною температурою використання TNF=150°C (по 1шт. у фазі). Характеристика датчиків PTC відповідає нормі IEC 34.11-2. Спільно з датчиками можуть використовуватися: резистивне реле з характеристикою А або вхід термісторний перетворювачів частоти і пристроїв плавного пуску.
Балансування.
Ротори двигунів динамічно балансуються з половинкою шпонки в приводній канавці валу. Ступінь балансування відповідає міжнародній нормі IEC 34-14: 1982, клас N.
Підшипники.
Двигуни у стандартному виконанні мають кулькові підшипники високої якості фірм SKF, FAG 1 або NSK.
У двигунах з механічними розмірами 80÷160 використовуються закриті підшипники, наповнені мастилом, які не вимагають доданої змазки.
Для механічних розмірів ≥180 застосовуються стандартні кулькові підшипники відкритого типу разом із системою додавання мастила, з можливістю поповнення мастила під час роботи.
За бажанням двигуни з розмірами ≥250 можуть бути встановлені у спеціально встановлені посилені кріплення Nuxxx, змонтовані на боці приводу.Основні | |
---|---|
Виробник | Clemens Lammers |
Країна виробник | Німеччина |
Тип двигуна | Асинхронні |
Кількість фаз | 3 |
Потужність | 9.2 кВт |
Ступінь захисту IP | 55 |
Частота обертання | 3000 об/хв |
Кількість полюсів | 2 шт. |
Тип ротора | Короткозамкнений |
Спосіб монтажу | На лапах |
Матеріал корпусу | Алюміній |
Стан | Новий |
- Ціна: 52 697 ₴