1,5кВт/3000об/хв, лапи. 17AA-90S-2-В3. Електродвигун асинхронний Lammers.
- Під замовлення
- Оптом і в роздріб
15 009 ₴
Показати оптові ціни1,5кВт/3000 об/хв, лапи. 17AA-90S-2-В3, ефективність IE4. Електродвигун асинхронний Lammers.
Загальна інформація.
Німецькі трифазні асинхронні електродвигуни з короткозамкненим ротором Lammers:
Ефективність IE4.
Серія 17AA (алюмінієвий корпус) з механічними розмірами 80÷160.
Серія 17BA (чавунний корпус) з механічними розмірами 160÷355.
З закритим виконанням (IP55), повітряне охолодження (IC411).
Клемна коробка розташована стандартно вгорі корпусу з можливістю обертання 4×90°.
Пристосований для роботи 380В (зірка) і 220В (трикутник).
Норми.
Двигуни виконані згідно з нормами PN-EN 60034-1, IEC34-1/9, PN-IEC72-1, IEC85, DIN 57530/VDE 0530, а також з нормами, пов'язаними з ними і рівнозначними:
Ступінь захисту: IP55, wg PN-IEC 34-5.
Система охолодження: IC411, wg PN-IEC 34-6.
Механічне виконання: B3; B35; B5; B14, V1, wg PN-IEC 34-7.
Клас ізоляції: F.
Температурна модель двигуна: клас B.
Температура навколишнього середовища: -20...+40C.
Висота установки: ≤1000 м.
Напруга і частота
У базовій версії двигуни можуть підключатися на наступні живлять напруги:
380÷420В для частоти 50Гц.
420÷480В для частоти 60Гц.
Двигуни потужністю до 2,2 кВт з'єднуються в зірку (Y), двигуни потужністю вище 2,2 кВт – у трикутник (Δ).
Під замовлення можуть поставлятися і двигуни на інші номінальні напруги до 690. Номінальна напруга і частота вказана на табличці біля кожного двигуна. При підключенні двигуна при вказаному значенні напруги і частоти виступає наступна залежність у відношенні до номінальної потужності P:
380÷420V; 50Hz; P=100%.
420÷480V; 60Hz; P=120%.
Обмотка.
Обмотка статора виготовлена з високоякісних обмотувальних проводів і ізоляційних матеріалів класу F. Двигун виготовлений з урахуванням приросту температури, що відповідає класу B (при навколишній температурі 40°С можливий приріст робочої температури 80°С). Це дає можливість спільної роботи з частотними перетворювачами і використання в усіх кліматичних сферах. Намотування ротора виконана у вигляді білячого колеса, вилитого з алюмінію.
Для забезпечення захисту двигунів з розмірами 160мм-355мм від значного перегріву, застосовані термисторные датчики температури PTC з номінальною температурою використання TNF=150°C (за 1шт. в фазі). Характеристика PTC відповідає нормі IEC 34.11-2. Спільно з датчиками можуть використовуватися: резистивні реле з характеристикою А чи термісторний вхід перетворювачів частоти та пристроїв плавного пуску.
Балансування.
Ротори двигунів балансуються динамічно з половинкою шпонки в приводний канавці вала. Ступінь балансування відповідає міжнародній нормі IEC 34-14: 1982, клас N.
Подшипники.
Двигатели в стандартном исполнении имеют шариковые подшипники высокого качества фирм SKF, FAG l или NSK.
В двигателях с механическими размерами 56÷160 используются закрытые подшипники, наполненные смазкой и не требующие добавления смазки.
Для механических размеров ≥180 применяются стандартные шариковые подшипники открытого типа вместе с системой добавления смазки с возможностью пополнения смазки во время работы.
По желанию, двигатели с размерами ≥250 могут быть установлены в специально установленные усиленные крепления Nuxxx, смонтированные на стороне привода.Основні | |
---|---|
Виробник | Clemens Lammers |
Країна виробник | Німеччина |
Тип двигуна | Асинхронні |
Кількість фаз | 3 |
Потужність | 1.5 кВт |
Ступінь захисту IP | 55 |
Частота обертання | 3000 об/хв |
Кількість полюсів | 2 шт. |
Тип ротора | Короткозамкнений |
Спосіб монтажу | На лапах |
Матеріал корпусу | Алюміній |
Стан | Новий |
- Ціна: 15 009 ₴